ارائه مدرک رسمی فنی و حرفه ای

آموزش کوتاهی مو در اصفهان از صفر تا 100 توسط بهترین مربیان فنی حرفه ای آموزشگاه آرایشگری زنانه نرگس آبدار برگزار می شود. این کلاس شامل انواع موضوعات آموزشی مرتبط با آموزش آرایشگری حرفه ای برای خانم ها با هر شکل و اندازه ای از مو است. با شرکت در این دوره می توانید متخصص کوتاهی مو شوید و ما شرایط خاصی را در نظر گرفته ایم تا با پرداخت هزینه دوره در چند قسمت مهارت جدیدی کسب کنید.
همچنین اگر مشغول به کار هستید و بعید است در ساعات اداری مراجعه کنید و یا از شهرستان می آیید، می توانیم در روز های تعطیل یک دوره کوتاه مقدماتی و پیشرفته را برای شما ترتیب دهیم. پس از اتمام دوره، هنر آموزان  قادر به اخذ دیپلم فنی حرفه ای خواهند بود.
در nargesabdar دوره های آرایشگری به صورت مبتدی و ویژه تدریس می شود که 6 و 5 جلسه می باشد. در پایان دوره، مدرس دوره اصول اولیه را به شما آموزش می دهد تا فرصت کار با مدرک بین المللی در زمینه مورد علاقه خود را داشته باشید.

مزایای شرکت در دوره های آموزشی کوتاهی مو در اصفهان

  1. مشاوره رایگان راه اندازی آرایشگاه زنانه هر روز حتی در روزهای تعطیل
  2. امکان پرداخت اقساطی
  3. در صورت امکان، ارتباط مستقیم شما با سالن های زیبایی

قیمت کوتاهی مو در اصفهان

ابزارهای مورد نیاز کوتاهی مو در اصفهان

وسایلی که برای آموزش کوتاهی مو در اصفهان نیاز داریم عبارتند از: انواع قیچی مو، انواع اتو مو، اسپری، شامپو، سشوار، اتو مو و پیشبند یکبار مصرف

هزینه ها و روش های برگزاری کلاس های آرایشگری

آموزش واقعی در یک محیط حرفه ای
آموزش آرایشگری زنانه در اصفهان متناسب با تمام بودجه ها قیمت گذاری شده است. به همین دلیل کلاس های این دوره به صورت خصوصی (1 تا 3 نفر) و نیمه خصوصی (3 تا 8 نفر) برگزار می شود. همچنین امکان تشکیل گروه های در روزهای تعطیل برای بانوان شاغل و عزیزان در سطح شهر وجود دارد.

پس از آموزش کوتاهی موچه توانایی هایی را به دست می آورید؟

پس از گذراندن دوره با استفاده از مدل های واقعی با تمام ابزارهای مورد استفاده در کوتاه کردن مو به صورت کاملا کاربردی آشنا می شوید و تمام روش هایی را که یک آرایشگر حرفه ای برای کوتاه کردن مو باید بداند را یاد خواهید گرفت.
بنابراین مهم ترین روش های کوتاهی مو در اصفهان شامل انواع مدل مو کوپ، مدل موی فارا، مدل موی کورنلی، مدل مو قارچی، کوپ آناناسی، مدل موی ریحانا، کوتاهی موی نامتقارن (موهای فانتزی) مدل چتری های عروسکی، پیتاژ های خاص برای حجیم کردن مو، روش هایی برای رفع موخوره، فر کردن مو بدون کوتاه کردن طول مو و کوتاه کردن مو با موزر را در این دوره های آموزش خواهید دید.

کوتاهی مو و مواردی که باید در آن رعایت شود

گریم و به ویژه اصلاح موها، یکی از مهمترین بخش های زیبایی شناسی و بهداشتی است. مردان و زنان همواره به دنبال روش هایی برای بهبود ظاهر و افزایش اعتماد به نفس خود هستند. اصلاح موها یکی از روش هایی است که برای این منظور بسیار موثر است.

کوتاهی مو ، شامل برش و اصلاح موها به شکلی است که بهترین نتیجه را به دست آورده و از ظاهری بهتر برخوردار شویم. در این مطلب ، به بررسی انواع روش های کوتاهی موها و نکاتی که در انتخاب بهترین اصلاح مو باید در نظر گرفته شوند پرداخته خواهد شد.

  • نوع ابزار استفاده شده: ابزارهایی که برای اصلاح موها استفاده می شوند، باید تمیز و ضدعفونی شده باشند. همچنین، باید به دقت از ابزارهایی که به پوست نزدیک هستند استفاده کنید تا از آسیب به پوست جلوگیری شود.

  • نوع پوست: برای پوست های حساس، ممکن است لازم باشد از روش هایی مانند اصلاح با ابزار های مخصوص استفاده کنید تا از آسیب به پوست جلوگیری شود.

  • طول مو: برای اصلاح موها، باید به طول موها توجه کنید. موهای بلند و به طول متوسط به افراد ظاهری جوانتر و خوش اندام می دهند، در حالی که موهای کوتاه به ظاهری  جدی کمک می کند.

  • نوع مو: نوع موی شما نیز باید در انتخاب بهترین روش برای اصلاح موها در نظر گرفته شود. موهای خشک و شکننده نیاز به مراقبت بیشتری دارند

 

کوتاه کردن مو یکی از خدمات رایج در تمام آرایشگاه ها و سالن های زیبایی است. دلایل کوتاهی مو در اصفهان نه تنها باعث رشد مو یا رفع موخوره است، بلکه فشار را از روی گردن، تغییر ظاهر، تغییر مد و غیره نیز وجود دارد بنابراین صنعت آرایشگری یکی از پردرآمدترین حوزه های آرایشگری است و در صورت داشتن مشتری زیاد و کسب تجربه لازم، همیشه می توانید سود خوبی کسب کنید.

در دوره آموزشی کوتاهی مو در اصفهان در آموزشگاه آرایشگری نرگس آبدار، پس از آشنایی با ابزارهای مختلف آرایشگری، مدل های موی مختلف را با تمام جزئیات آن ها یاد خواهید گرفت. در این دوره با تمامی مدل های رایج در بازار مو از جمله مدل مو، چتری، انواع مدل ژورنال، مدل موی خاص، کوتاهی مو و مدل مو با موزر آشنا می شوید. در این آموزش علاوه بر انجام این کار، نکات کلی کوتاه کردن مو شامل براشینگ، شانه کردن، استفاده از ابزار مناسب و سشوار نیز آموزش داده شده است.

بسیاری از خانم ها از کوتاه کردن مو برای کمتر نشان دادن سن کمک می گیرند و مو بخش مهمی از ظاهر آنهاست. اگر مدل کوتاهی مو درست انتخاب شود و مناسب با فرم صورت و جنس مو باشد، چهره شما زیباتر می شود و عیب های صورت را می پوشاند و در نهایت ظاهر شما را جذاب تر می کند. از طرفی کوتاهی موها به سالم تر شدن و رفع مو خوره هم کمک می کند. تمامی این موارد دلیل رونق بازار کار این رشته می باشد.

یکی از بهترین آموزشگاه های آرایشگری در زمینه کوتاهی مو در اصفهان، آکامی آرایشگری نرگس آبدار است که با داشتن کادر حرفه ای و مجرب بهترین آموزش ها را در اختیار هنجویان قرار می دهند.

هنر آموز آکادمی نرگس آبدار

جدیدترین مدل های کوتاهی مو در اصفهان با رنگ های جذاب

اکثر خانم ها دوست دارند در آغاز سال جدید از ظاهری جدید استقبال کنند. رنگ مو یکی از ساده ترین و بی دردسرترین تغییرات است. زیرا حتی اگر این تغییر را دوست نداشته باشید، می توانید به راحتی آن را تغییر دهید. رنگ موی پاستلی امسال ترند خاصی است، اما رنگ مو برای خانم هایی که نمی خواهند چنین ریسکی کنند نیز معرفی شده است. پس اگر برای یک تغییر خاص و هیجان انگیز در 1402 آماده هستید، با ما همراه باشید. در این مطلب به معرفی رنگ موی 1402 می پردازیم.

با آکادمی نرگس آبدار جدیدترین متد های کوتاهی مو در اصفهان را دریافت کنید

بهترین آموزشگاه کوتاهی مو در اصفهان

ریزش مو علل متفاوتی دارد و عموما یک نقص یا مشکل می تواند سبب تشدید ریزش مو شود. برای محاسبه ریزش مو غیر طبیعی می توان گفت که اگر یک روز پیش از شست و شوی مو با شامپوی مناسب و یک روز پس از شست و شوی موی سر تعداد موی ریخته شده بیشتر از 300 تار مو باشد شما دچار ریزش موی شدید شده اید.

عواملی نظیر بیماری می تواند باعث افزایش ریزش مو شود. بیماری های هورمونی نظیر تیروئید یا حتی کاهش و افزایش هورمون های زنانه و مردانه می تواند باعث افزایش این روند شود. تغذیه فرد و ساعت خواب و عدم استفاده از روبالشتی مناسب می تواند تاثیر بسزایی در این امر داشته باشد.

 برای شرکت در دوره آموزش کوتاهی مو در اصفهان شما نیاز به پیش بند یک بار مصرف، حوله یک بار مصرف، پیش بند ضد آب، آبپاش، انواع قیچی ( قیچی معمولی، قیچی دندانه دار، قیچی چند سر، قیچی منحنی)، انواع برس ( برس تخت، برس گرد)، سشوار سالنی، انواع حالت دهنده مو ( اتو موی برقی، دستگاه موپیچ، بابیلیس)، کلیپس در سایز های متفاوت و…

نحوه برگزاری سطوح آموزشی کوتاهی مو در اصفهان توسط آموزشگاه نرگس آبدار

سطح مقدماتی آموزش در دوره آموزش کوتاهی مو در اصفهان هنرجوی خوش ذوق ما با مواردی نظیر شانه کردن اصولی مو، شستن صحیح اولیه و نحوه کار با ابزار های مورد نظر آشنا می شود. در مرحله بعد با مراحل یک کوتاهی اصولی و بعد از آن سشوار کشی را می آموزد. پس از گذراندن این دوره هنرجو می تواند در آزمون فنی حرفه ای شرکت کند. اخذ مدرک فنی حرفه ای کمک شایانی برای ورود به بازار کار می کند.

در سطح پیشرفته تر آموزش: هنرجو پس از گذراندن دوره مقدماتی آماده یادگیری مهارت های تکمیلی می گردد. ما در دوره پیشرفته کوتاهی مو در اصفهان، به آموزش کوتاهی مو از روی مدل یا تصویر می پردازیم. با گذراندن این دوره هنرجو می تواند موهای مشتری را مطابق با عکس یا تصویر مدنظر کات کند. با شرکت در این دوره کلیه نکات و روش های کوتاهی ژورنالی به هنرجو آموزش داده می شود.